Επίσκεψη Δημήτρη Κουτσούλη στην Καλαμάτα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο επικεφαλής της Περιφερειακής Παράταξης “Πελοπόννησος – Αφετηρία Ζωής” και υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Δημήτρης Κουτσούλης κατά την επίσκεψη του στην Καλαμάτα, συνοδευόμενος από τον πρώην βουλευτή, Παναγιώτη Αδαμόπουλο, αλλά και υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους με το συνδυασμό του, επισκέφθηκε τη λαϊκή αγορά αλλά και καταστήματα της πόλης.

Στη συνέχεια, συμμετείχε σε σύσκεψη στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας, υπό τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Ευάγγελο Ξυγκώρο, μελών της Διοίκησης του Επιμελητηρίου και εκπροσώπων παραγωγικών φορέων.

Αναλυτικότερα συμμετείχαν:

-Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Ευάγγελος Ξυγκώρος και μέλη της Διοίκησης.

-Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Νοτιοανατολικής Πελοποννήσου του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Γιάννης Μαρινόπουλος

-Ο Προέδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών – Βιοτεχνικών – Εμπορικών Σωματείων Μεσσηνίας (ΟΕΒΕΣ) κ. Γεώργιος Καπερώνης

-Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μεσσήνης κ. Γεώργιος Πετρόπουλος

-Ο Αντιπρόεδρος και ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμάτας κ. Κωνσταντίνος Νικολακέας & Παναγιώτης Γεωργιτσέας

Κατά τη συνάντηση, παρουσιάστηκαν εκτενώς τα προβλήματα που απασχολούν τους φορείς εστιάζοντας στην έλλειψη διαβούλευσης και συμμετοχής στην διαμόρφωση πολιτικών για την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης κ. Δ. Κουτσούλης τόνισε ότι οι παρατηρήσεις των παραγωγικών φορέων της Μεσσηνίας θα εξεταστούν και θα αναδειχθούν και αποτελεί δέσμευση του να θεσμοθετηθεί ανά εξάμηνο η συνάντηση ώστε να παρακολουθούν άπαντες ενεργά και να αποτιμούν και επικαιροποιούν τις θέσεις και τις δράσεις.

Τον υποψήφιο Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουτσούλη συνόδευαν οι υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι κα. Γιώτα Σάλμα, κ. Γιώργος Φωτεινόπουλος και ο Τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής & μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής κ. Γιάννης Πάζιος.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Παίξε & Κέρδισε Δώρα – Εσύ γνωρίζεις το “Greenwashing”;

Το Followgreen σε ενημερώνει σχετικά με την έννοια του «greenwashing» (στα ελληνικά «πράσινο ξέπλυμα»). Το greenwashing είναι μια τακτική στον χώρο του μάρκετινγκ, κατά την οποία ένα προϊόν ή μία υπηρεσία παρουσιάζεται ως περισσότερο ωφέλιμη για το περιβάλλον απ’ όσο είναι πραγματικά. Λάβε μέρος στο Green Mission «Εσύ γνωρίζεις το “Greenwashing”;» & Κέρδισε ένα “Sony PlayStation

Εγκαίνια Κέντρου Δεξιοτήτων και Απασχόλησης στην Μεγαλόπολη

Προσβλέποντας στην επιτυχημένη και δίκαιη μετάβαση της τοπικής οικονομίας...

Ο εορτασμός της επετείου της Εθνικής Αντίστασης στη Μεγαλόπολη

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η επέτειος της Εθνικής Αντίστασης, καθιερώθηκε με Νομοθετικό Διάταγμα...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ