Η ομάδα κρούσης που δημιούργησε στο Λονδίνο, φαίνεται ότι «κατέβασε» μία σούπερ ιδέα για να συνεχίσουν οι χρήστες να μοιράζονται μοναδικό πρωτογενές υλικό
Πριν από αρκετούς μήνες, όταν διαπιστώθηκε – προς μεγάλο προβληματισμό του ιδρυτή του Facebook – ότι οι χρήστες του κοινωνικού του δικτύου έχουν μειώσει αισθητά τη συχνότητα με την οποία μοιράζονται πρωτογενές, προσωπικό υλικό τους μέσω του δικτύου, δημιουργήθηκε μία ομάδα κρούσης στο Λονδίνο με αποστολή της να «κατεβάσει» ιδέες, που θα αναστρέψουν αυτή την ανησυχητική τάση. Όσο η συγκεκριμένη ομάδα επεξεργαζόταν ιδέες, ο Ζούκερμπεργκ προχωρούσε στην ανακοίνωση καινοτομιών στο δίκτυο του – ανακοινώσεις που έρχονταν η μία μετά την άλλη – και οι οποίες, όμως, αφορούσαν περισσότερο τη σχέση του δικτύου με brands και εταιρείες, παρά εκείνην, την απείρως πιο σημαντική, με τους χρήστες.
Φαίνεται, όμως, ότι έφτασε και αυτή η ώρα και οι επικεφαλής του δικτύου επέστρεψαν με κάτι πολύ καλό, που αφορά τους χρήστες και κυρίως τα κίνητρα που μπορούν να τους κρατήσουν όχι απλώς «εντός» κοινωνικού δικτύου, αλλά δραστήριους και παραγωγικούς σε ό,τι αφορά το κουμπάκι “share”.
Έτσι, ακολουθώντας τα βήματα του Youtube, το Facebook ετοιμάζεται να επιτρέψει στους χρήστες του να βγάζουν κέρδος από κάθε ποστάρισμα τους, υπό προϋποθέσεις, φυσικά.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ της η ιστοσελίδα “The Verge”, το σκεπτικό στηρίζεται στη δημιουργία ενός διαδικτυακού κουμπαρά, που θα επιτρέπει σε φίλους και followers ενός χρήστη να αφήνουν… tip, για κάθε έξυπνη ιδέα, που χρειάζεται επιχορήγηση, για μία κίνηση αλληλεγγύης που χρειάζεται στήριξη και για οτιδήποτε καινοτόμο θα παρουσιάζει κάποιος στο official page του. Επίσης, προς αυτή την κατεύθυνση, θα δημιουργηθεί ένα “call to action” κουμπί, με το οποίο θα μπορεί ο χρήστης να καθοδηγήσει φίλους και ακόλουθους σε συγκεκριμένα post και δράσεις.
Για την ώρα δεν είναι σαφές πότε το κοινωνικό δίκτυο σκοπεύει να λανσάρει αυτή τη νέα παροχή προς τους χρήστες. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά γράφεται είναι πολύ πιθανό να «κυκλοφόρησε» πρώτα η είδηση για να τεσταριστούν αντιδράσεις, που θα βοηθήσουν το σκεπτικό των υπεύθυνων του δικτύου. Είναι, επίσης, ένα δείγμα ότι οι ιδρυτές του Facebook αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν και άλλες οικονομικές πηγές, στις οποίες μπορεί να στραφεί και αυτές δεν είναι άλλες από τους χρήστες του.
Και σίγουρα, όπως επισημαίνεται και στο σχετικό ρεπορτάζ, είναι μια καλή ιδέα σε δημιουργική εξέλιξη, που χρειάζεται λίγη περισσότερη στόχευση για να οδηγήσει τον Ζούκερμπεργκ σε ακόμη ένα καινοτόμο βήμα στο διαδίκτυο. Αυτή, όμως, είναι μία μετριοπαθής εκτίμηση. Όπως σχολιάζουν εδώ και λίγες μέρες χρηματιστηριακοί κύκλοι – και αποτυπώνεται μέσω αρθρογραφίας σε μεγάλες εφημερίδες – αν ο Ζούκερμπεργκ κάνει ένα τέτοιο, οικονομικής πλέον φύσης, «άνοιγμα» στους χρήστες, ίσως να μιλάμε για πραγματική επανάσταση.
Πηγή: lifo.gr