Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχασε 3,3 δισ από τον νέο τρόπο λειτουργίας του Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η απόφαση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ να αλλάξει το news feed του Facebook του κόστισε περίπου 3,3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes. Η αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του δημοφιλούς μέσου κοινωνική δικτύωσης δεν ενθουσίασε καθόλου τους επενδυτές, καθώς η μετοχή του Facebook σημείωσε πτώση 4,4% σε μια μόνο ημέρα. 

Ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δικαιολογώντας την αλλαγή στην λειτουργία του Facebook, υποστήριξε ότι θέλησε να το μετατρέψει σε πιο εύχρηστο, ώστε οι χρήστες να βλέπουν περισσότερα μηνύματα από φίλους και συγγενείς  και λιγότερα από εταιρίες. 

Ωστόσο αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι η κίνηση του Ζούκερμπεργκ φανερώνει τον τρόμο της εταιρίας που βλέπει να μειώνονται διαρκώς οι χρήστες που μοιράζονται προσωπικά τους στοιχεία και ενδιαφέροντα, με αποτέλεσμα το Facebook να χάνει έσοδα από τις διαφημιστικές εταιρίες.  

Ωστόσο άλλοι αναλυτές που επικαλείται το περιοδικό Forbes πιστεύουν ότι η αλλαγή στην λειτουργία του Facebook θα το βοηθήσει μακροπρόθεσμα, καθώς όσο πληθαίνουν οι χρήστες που μοιράζονται περισσότερα προσωπικά τους στοιχεία, η αξία της εταιρίας θα αρχίσει να ανεβαίνει.

protothema.gr

  • ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • facebook

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τέλη κυκλοφορίας: Πώς διαμορφώνονται και πώς θα τα πληρώσετε

Μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου μπορούν να καταβάλουν τα Τέλη...

Διακοπές Χριστουγέννων: Πότε κλείνουν τα σχολεία

Στις 23 Δεκεμβρίου δύο ημέρες πριν την παραμονή των...

Επίδομα θέρμανσης: Μέχρι πότε υποβάλλεται η αίτηση στην πλατφόρμα

Περιθώριο μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου έχουν οι ενδιαφερόμενοι του...

Καιρός: Βουτιά του υδράργυρου, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια

Στη δίνη του πολικού αεροχείμμαρου σήμερα Σάββατο (23/11) η...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ