Η αντίδραση των επιχειρήσεων έρχεται παρά τη δέσμευση YouTube και Google να λάβουν πιο αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση ανάλογων περιστατικών.
Αντ΄αυτού, πιο “επιθετική” φαίνεται να είναι η πολιτική που ακολουθούν οι ίδιες οι επιχειρήσεις, οι οποίες δεν επιθυμούν σε καμία περίπτωση τα διαφημιστικά τους να προβάλλονται δίπλα σε π.χ. σε περιεχόμενο παιδικής πορνογραφίας.
Μεταξύ αυτών που αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το YouTube περιλαμβάνονται μερικά από τα κορυφαία brand της παγκόσμιας αγοράς, όπως οι Mars, Cadburry, Lidl, Deutsche Bank, Adidas, κ.α.
Σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, υπάρχουν παγκοσμίως δεκάδες χιλιάδες λογαριασμοί παιδόφιλων οι οποίοι καταφέρνουν να ξεφύγουν από τους μηχανισμούς προστασίας που χρησιμοποιεί κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα, είτε αφήνοντας ανάρμοστα σχόλια σε λογαριασμούς και βίντεο ανηλίκων, είτε ακόμη και προτρέποντας τους ανήλικους σε απρεπείς δραστηριότητες.
Σημειώνεται ότι ο εταιρικός κόσμος εδώ και αρκετό καιρό ζητά μεγαλύτερη προστασία από τους κολοσσούς του Διαδικτύου, συνειδητοποιώντας ότι στην περίπτωση του Ίντερνετ κάθε προβολή δεν είναι αναγκαστικά και… καλή προβολή.
Στις αρχές του έτους ακόμη μια ομάδα επιχειρήσεων – με επίσης κορυφαία ονόματα της αγοράς όπως οι AT&T και Verizon – είχε προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση άρσης των διαφημίσεων, ζητώντας προστασία των διαφημιστικών τους από κάθε συσχετισμό που περιεχόμενο που προωθεί το λεκτικό μίσος, τον εθνικισμό, το σεξισμό, την ομοφοβία, κ.λπ.
news247.gr