Θ. Πετράκος: «Άμεση έναρξη λειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Μεσσηνία.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Την ά­με­ση έ­ναρ­ξη λει­τουρ­γί­ας προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου στην Μεσ­ση­νί­α ζη­τούν με ε­ρώ­τη­ση οι­υ κα­τέ­θε­σαν οι βου­λευ­τές του ΣΥΡΙΖΑ Θα­νά­σης Πε­τρά­κος και Ευ­γε­νί­α Ου­ζου­νί­δου προς τον Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών, Με­τα­φο­ρών & Δι­κτύ­ων.

TRENO KALAMATAΤην ά­με­ση έ­ναρ­ξη λει­τουρ­γί­ας προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου στην Μεσ­ση­νί­α ζη­τούν με ε­ρώ­τη­ση οι­υ κα­τέ­θε­σαν οι βου­λευ­τές του ΣΥΡΙΖΑ Θα­νά­σης Πε­τρά­κος και Ευ­γε­νί­α Ου­ζου­νί­δου προς τον Υ­πουρ­γό Υ­πο­δο­μών, Με­τα­φο­ρών & Δι­κτύ­ων.

Στην ε­ρώ­τη­σή τους οι βου­λευ­τές του ΣΥΡΙΖΑ τό­νί­ζουν:

«Έ­χου­με κα­τα­θέ­σει μέ­χρι σή­με­ρα μια σει­ρά α­πό ε­ρω­τή­σεις με τις ο­ποί­ες ζη­τού­με την ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α και τον εκ­συγ­χρο­νι­σμό του σι­δη­ρο­δρό­μου στο «V» της Πε­λο­πον­νή­σου. Στις ε­ρω­τή­σεις μας αυ­τές το­νί­ζα­με ό­τι το ε­λά­χι­στο που μπο­ρεί να γί­νει εί­ναι η ά­με­ση ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου της Μεσ­ση­νί­ας, η εκ­πό­νη­ση ε­νός ο­λο­κλη­ρω­μέ­νου σχε­δί­ου για τα­κτι­κά του­ρι­στι­κά δρο­μο­λό­για κα­θώς και η εκ­πό­νη­ση των με­λε­τών για την «κα­νο­νι­κο­ποί­η­ση» της γραμ­μής Κό­ριν­θος – Ναύ­πλιο και Πά­τρα – Πύρ­γος – Κα­λα­μά­τα.

Ε­πει­δή τί­πο­τα δεν έ­χει γί­νει πα­ρά τις συ­νε­χείς πα­ρεμ­βά­σεις τό­σο δι­κές μας αλ­λά και των συλ­λό­γων φί­λων του σι­δη­ρο­δρό­μου εί­μα­στε υ­πο­χρε­ω­μέ­νοι να ε­πα­νέλ­θου­με με νέ­α ε­ρώ­τη­ση ε­πι­κεν­τρώ­νον­τας στο ε­λά­χι­στο των ε­λα­χί­στων που μπο­ρεί και πρέ­πει να γί­νει δη­λα­δή την ά­με­ση ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α του προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου Μεσ­ση­νί­ας.

Ό­πως το­νί­ζει και η νέ­α ε­πι­στο­λή-πα­ρέμ­βα­ση των φί­λων του σι­δη­ρο­δρό­μου που έ­νω­σαν τις δυ­νά­μεις τους στο Amnizia Railfan Club ε­πι­βάλ­λε­ται η ά­με­ση έ­ναρ­ξη λει­τουρ­γί­α του προ­α­στια­κού σι­δη­ρο­δρό­μου Μεσ­ση­νί­ας.

Δι­ό­τι με την σχε­δόν κα­θο­λι­κή α­να­στο­λή λει­τουρ­γί­ας του Σι­δη­ρο­δρο­μι­κού Δι­κτύ­ου της Πε­λο­πον­νή­σου και η Κα­λα­μά­τα – η πλη­ρέ­στε­ρα ε­ξυ­πη­ρε­τού­με­νη πό­λη α­πό τον Σι­δη­ρό­δρο­μο στην Πε­λο­πόν­νη­σο μέ­χρι και το 2011 – έ­χει α­πο­κο­πεί σι­δη­ρο­δρο­μι­κά α­πό την υ­πό­λοι­πη Ελ­λά­δα και τις γει­το­νι­κές τις ε­παρ­χί­ες.

Εί­ναι δι­α­πι­στω­μέ­νη α­νάγ­κη η λει­τουρ­γί­α προ­α­στια­κής γραμ­μής στον νο­μό Μεσ­ση­νί­ας α­φού ο προ­α­στια­κός μπο­ρεί να κα­λύ­ψει α­νάγ­κες με­τα­κί­νη­σης α­κό­μη και α­πό την Τρι­φυ­λί­α και την Ά­νω Μεσ­ση­νί­α, ό­πως γι­νό­ταν κα­θό­τι ε­κεί­νο που εν­δι­α­φέ­ρει πρω­τί­στως εί­ναι μια ζων­τα­νή προ­α­στια­κή γραμ­μή, η ο­ποί­α υ­πό προ­ϋ­πο­θέ­σεις μπο­ρεί να λύ­σει πολ­λά προ­βλή­μα­τα.

Εί­ναι αυ­το­νό­η­το ό­τι πρέ­πει να  α­πο­φα­σι­σθεί η ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α ή­δη πλη­ρω­μέ­νων και α­να­βαθ­μι­σμέ­νων υ­πο­δο­μών προς ό­φε­λος του κα­θη­με­ρι­νού χρή­στη, και η  ε­πα­να­λει­τουρ­γί­α της Προ­α­στια­κής Γραμ­μής Μεσ­σή­νης – Κα­λα­μά­τας, κα­θό­τι:

Το Μη­χα­νο­στά­σιο της Κα­λα­μά­τας εί­ναι πιο σύγ­χρο­νο, πιο ευ­ρύ­χω­ρο και κα­λύ­τε­ρα φυ­λασ­σό­με­νο. Συρ­μοί υ­πάρ­χουν στο Μη­χα­νο­στά­σιο της Κα­λα­μά­τας, φυ­λασ­σό­με­νοι και δι­α­τι­θέ­με­νοι σε ά­ρι­στη κα­τά­στα­ση και μπο­ρούν ά­με­σα να χρη­σι­μο­ποι­η­θούν.

Υ­πάρ­χουν ή­δη κα­τα­σκευ­α­σμέ­νες σύγ­χρο­νες και λει­τουρ­γι­κές α­πο­βά­θρες για συ­χνές στά­σεις στην Προ­α­στια­κή Γραμ­μή Κα­λα­μά­τας – Μεσ­σή­νης η ο­ποί­α υ­πέ­στη ρι­ζι­κή α­να­καί­νι­ση την τε­λευ­ταί­α πεν­τα­ε­τί­α. Η γραμ­μή αυ­τή ε­νώ­νει τα κέν­τρα της Κα­λα­μά­τας και της Μεσ­σή­νης με την Βι­ο­μη­χα­νι­κή πε­ρι­ο­χή ό­που συγ­κεν­τρώ­νον­ται έν­το­νες ε­παγ­γελ­μα­τι­κές δρα­στη­ρι­ό­τη­τες, με το στρα­τι­ω­τι­κό και με το πο­λι­τι­κό α­ε­ρο­δρό­μιο της πό­λης το ο­ποί­ο α­να­βαθ­μί­ζε­ται, με το Τ.Ε.Ι. Κα­λα­μά­τας, τον ΟΑΕΔ, κα­θώς και με τις δυ­τι­κές συ­νοι­κί­ες της Κα­λα­μά­τας και τον ε­κτε­τα­μέ­νο οι­κι­στι­κό ι­στό του Α­σπρο­χώ­μα­τος.

Άλ­λα το βα­σι­κό­τε­ρο, ο κό­σμος της Μεσ­σή­νης και της Κα­λα­μά­τας έ­χει ή­δη α­πο­δεί­ξει ό­τι ζη­τά το τρέ­νο. Το οι­κο­νο­μι­κό, τα­χύ, φι­λι­κό, δι­κό του τρέ­νο.

Εί­ναι πα­ρά­λο­γη η α­δι­α­φο­ρί­α που ε­πι­δει­κνύ­ει το  Υ­πουρ­γεί­ο κα­θώς και η δι­οί­κη­ση του ΤΡΑΙΝΟΣΕ  κα­θό­τι στην Πά­τρα υ­πάρ­χει ή­δη πε­τυ­χη­μέ­νο πα­ρά­δειγ­μα Στην Πά­τρα, χρη­σι­μο­ποι­ών­τας την υ­πάρ­χου­σα υ­πο­δο­μή χω­ρίς κα­μί­α νέ­α ε­πέν­δυ­ση, ξε­κί­νη­σε και λει­τούρ­γη­σε αυ­τά τα τρί­α χρό­νια έ­νας Προ­α­στια­κός Σι­δη­ρό­δρο­μος ο ο­ποί­ος με την ορ­θή του δι­α­χεί­ρι­ση, την πι­στό­τη­τα στα ω­ρά­ρια και τον κα­λό σχε­δια­σμό μεί­ω­σε τους χρό­νους των εν­δο­α­στι­κών με­τα­κι­νή­σε­ων, έ­φε­ρε τις γει­το­νι­ές της πό­λης πιο κον­τά, έ­δω­σε άλ­λη πνο­ή στον ε­πι­χει­ρη­μα­τι­κό και φοι­τη­τι­κό κό­σμο και α­πο­φόρ­τι­σε εμ­φα­νώς την πό­λη α­πό την κί­νη­ση και το καυ­σα­έ­ριο, ε­νώ α­πο­τε­λεί βι­ώ­σι­μη δρα­στη­ρι­ό­τη­τα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν ε­πι­βα­ρύ­νει τον Κρα­τι­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό. Και ό­μως στην Πά­τρα δεν συγ­κεν­τρώ­νον­ταν πολ­λές α­πό τις προ­ϋ­πο­θέ­σεις που υ­πάρ­χουν ή­δη στην Κα­λα­μά­τα.

Κα­τό­πιν των πα­ρα­πά­νω ε­ρω­τά­ται ο αρ­μό­διος Υ­πουρ­γός:

Πό­τε θα ε­πα­να­λει­τουρ­γή­σει η προ­α­στια­κή σι­δη­ρο­δρο­μι­κή σύν­δε­ση Κα­λα­μά­τας – ΤΕΙ –  Μεσ­σή­νης, με τα­κτι­κά πυ­κνά δρο­μο­λό­για που θα αν­τα­πο­κρί­νον­ται στις πραγ­μα­τι­κές α­νάγ­κες των χρη­στών του μέ­σου, προ­σφέ­ρον­τάς τους έ­τσι έ­ναν σύγ­χρο­νο τρό­πο τα­χεί­ας και οι­κο­νο­μι­κής με­τα­φο­ράς που ταυ­τό­χρο­να εί­ναι φι­λι­κή στο πε­ρι­βάλ­λον και συμ­βάλ­λει στην α­πο­συμ­φό­ρη­ση του κο­ρε­σμέ­νου ο­δι­κού ά­ξο­να Κα­λα­μά­τας – Μεσ­σή­νης;

Θα α­ξι­ο­ποι­η­θούν και θα προ­στα­τευ­θούν α­πό το πλι­ά­τσι­κο υ­παρ­κτές, πρό­σφα­τα α­να­και­νι­σμέ­νες και α­κρι­βο­πλη­ρω­μέ­νες, σύγ­χρο­νες υ­πο­δο­μές και κτη­ρια­κές εγ­κα­τα­στά­σεις;

Πό­τε συμ­φώ­να με τον προ­γραμ­μα­τι­σμό του Υ­πουρ­γεί­ου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα α­πο­κτή­σει η Κα­λα­μά­τα προ­α­στια­κή σύν­δε­ση ό­πως και άλ­λες πό­λεις (Πά­τρα, Χαλ­κί­δα, Λα­μί­α, Λά­ρι­σα, Βό­λος κ.λπ.) και θα προ­βλη­θεί και προς τους ε­πι­σκέ­πτες της πό­λης το φι­λι­κό προς το πε­ρι­βάλ­λον πρό­σω­πο του δή­μου και των πο­λι­τών της;».

 

Read more http://www.farenews.gr/?p=44924


Discover more from Πελοποννησιακό Πρακτορείο Ειδήσεων

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δημήτρης Πτωχός: «Είμαστε έτοιμοι να συνταχθούμε στην εθνική προσπάθεια για μια καθαρότερη και πιο βιώσιμη ενεργειακή πολιτική»

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την επίτευξη του στόχου αξιοποίησης καθαρής ενέργειας, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή βιώσιμης ανάπτυξης με την ίδρυση της Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών στην Πελοπόννησο. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την ενεργή συμμετοχή της Περιφέρειας στο φιλόδοξο πρόγραμμα «Απόλλων», το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του ενεργειακού κόστους και την προώθηση της

Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς στις ΠΕ Αργολίδας και Κορινθίας την Πέμπτη 15 Αυγούστου

Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς, τον οποίο εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας για την Πέμπτη 15 Αυγούστου προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) στους Νομούς Αργολίδας και Κορινθίας. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες και στους επαγγελματίες να είναι ιδιαίτερα

Απαγόρευση στην κατανάλωση ύδατος σε πολλές κοινότητες του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας

Σε συνέχεια πλήθους πρόσφατων ανακοινώσεων σχετικά με την ανεπάρκεια...

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΒΡΕΦΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2024-2025

Loading... Taking too long? Reload document | Open in new tab Download [1.32 MB] The post ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΒΡΕΦΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2024-2025 appeared first on korinthos.gr.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο