Δεκεμβρίου 04, 2020

Διατροφή

Τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας πρέπει να προέρχονται από το φαγητό μας, και είναι αναγκαία για την πρόληψη ασθενειών, την ανάπτυξη και την καλή υγεία μας.
Το γρήγορο φαγητό είναι βολικό και φθηνό. Για τις μεγάλες οικογένειες, τους ανθρώπους εν κινήσει ή αυτούς με αυστηρό προϋπολογισμό, το γρήγορο φαγητό μπορεί να φανεί ως την καλύτερη λύση. Ωστόσο, μια διατροφή που αποτελείται κυρίως από γρήγορο φαγητό στερείται πολλών απαραίτητων θρεπτικών ουσιών.
Χοληστερίνη - Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνετε με τα αμύγδαλα! Τα οφέλη τους για την υγεία μας έχουν τεκμηριωθεί εδώ και αιώνες και σύγχρονες έρευνες τα επιβεβαιώνουν στο έπακρο.
Την ανάκληση προϊόντος χωρίς επισήμανση συσκευασίας στα ελληνικά που περιλαμβάνει αλλεργιογόνα συστατικά (σίτος, σόγια, γάλα, ξηροί καρποί) ανακοίνωσε η Mondelez Ελλάς.
Είναι γνωστό πως η διατροφή μας επηρεάζεται από τον τρόπο ζωής μας. Όσο πιο γρήγοροι οι ρυθμοί, τόσο πιθανότερο θα είναι να μην προσέχουμε την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού μας.
Χρειαζόμαστε καθημερινά μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να αισθανόμαστε χορτασμένοι και να γεμίζουμε ενέργεια. Επιπλέον, η πρωτεΐνη είναι αναγκαία για να χτίσουμε δυνατούς μύες, αλλά και για τόσες πολλές διαδικασίες του οργανισμού μας. Ευτυχώς, όμως, μπορούμε να την βρούμε σε αφθονία σε πολλές πηγές, φυτικές και ζωικές.
Οι γκρίζες τρίχες είναι σημάδια γήρανσης και δεν μπορείς να τους «κρυφτείς». Η πιο κάτω συμβουλές θα βοηθήσουν την επιβράδυνση της διαδικασίας.
Όλοι ξέραμε πως όταν βάλουμε τις πατάτες στο ψυγείο αυτές έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Κάνουν όμως καλό στην υγεία μας; 
Τα σέσκουλα (Beta Vulgaris var. cicla) συγγενεύουν με το κοκκινογούλι και στην πραγματικότητα είναι γογγύλια. 
Όλοι έχουμε ακούσει πως πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα. Στην πραγματικότητα, όμως, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το πόσα υγρά χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα μας. Ποιοι είναι αυτοί;

logofootermedia