Δεκεμβρίου 04, 2020
Μαρία Παρίση | Διατροφολόγος Μαρία Παρίση | Διατροφολόγος

"Εγκλεισμός" συμβουλές από την διατροφολόγο Μαρία Παρίση!

Απριλίου 02, 2020

Η διατροφολόγος Μαρία Παρίση μας δίνει χρήσιμες συμβουλές ώστε να βγούμε αλώβητοι απ’ αυτή τη δοκιμασία μιας και το #μενουμεσπιτι έχει δύο παγίδες.

της Μαρίας Παρίση

Πρώτον δημιουργεί ανία οπότε μεγαλύτερη επιθυμία για φαγητό και τσιμπολόγημα και δεύτερον έχουμε μείωση της φυσικής δραστηριότητας στην καθημερινότητα μας.

Αν και οι μέρες του εγκλεισμού μας προς το παρόν είναι λίγες σε σχέση με αυτές που πιθανώς θα έρθουν, ωστόσο τα μηνύματα που λαμβάνω από πελάτες και μη για το πώς θα την "βγάλουμε καθαρή " είναι αρκετά.

Θα προσπαθήσω λοιπόν να δώσω κάποιες μικρές συμβουλές ,προκειμένου το καλοκαιράκι που όλοι περιμένουμε να μπορούμε να βάλουμε τα ρούχα που έχουμε στην ντουλάπα μας ώστε να μην χρειαστεί να πάρουμε μεγαλύτερα.
Και για όσους βιαστούν να πουν αν το κύριο μέλημά μας αυτή τη στιγμή είναι το βάρος και η εικόνα του σώματος μας , θα τους προλάβω και θα πω πως : φυσιολογικό βάρος- μεγαλύτερη πιθανότητα υγιούς οργανισμού, σωστή διατροφή -μεγαλύτερη άμυνα σε ιώσεις και ασθένειες.

  • Οι βιταμίνες είναι πολύτιμες για την άμυνα του οργανισμού μας , οπότε φροντίζουμε να τρώμε άφθονα φρούτα κ λαχανικά μέσα στην ημέρα.
    για παράδειγμα μια πολύχρωμη σαλάτα περιέχει περισσότερες βιταμίνες σε σχέση με μια σαλάτα που περιέχει μόνο ένα είδος λαχανικού.
  • Δεν παραλείπουμε γεύματα, δεν μένουμε δηλαδή για ώρες με άδειο στομάχι.
    5 γεύματα στην διάρκεια της ημέρας είναι ικανά να ρυθμίσουν την ινσουλίνη στο αίμα μας ώστε να μην έχουμε κρίσεις πολυφαγίας. 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ
  • Προσπαθούμε να πίνουμε αρκετό νερό.
    Το νερό ΜΟΝΟ καλό κάνει στον οργανισμό μας , γι’ αυτό φροντίστε να ενυδατώνεστε. Ο πιο εύκολος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να έχετε ένα μπουκαλάκι δίπλα σας ( ιδανικά μικρό και όχι πολύ μεγάλο) ώστε να μην το ξεχνάτε.
  • Επειδή οι ώρες μέσα στο σπίτι είναι πολλές και σίγουρα θα έχετε την τάση για τσιμπολόγημα, φροντίστε τα σνακ σας να είναι χαμηλών θερμίδων ( καρότα, αγγουράκια, άψητοι κ ανάλατοι ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα, κριτσίνια ολικής άλεσης ) .Ελπίζω τα καρότσια που γεμίσατε μέχρι πρότινος από τα σούπερ μάρκετ να μην περιείχαν πληθώρα από πατατάκια, μπισκότα και αναψυκτικά. Διότι όταν δεν υπάρχουν πειρασμοί στο σπίτι τα πράγματα είναι λίγο πιο εύκολα.
  • Κάντε μια καταγραφή του τι τρώτε μέσα στην ημέρα. Για τους πιο παραδοσιακούς μια απλή κόλλα Α4 αρκεί, για τους νεότερους υπάρχουν έτοιμες εφαρμογές όπως το titroo. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε καλύτερο έλεγχο στην κατανάλωση τροφής.
  • Προσπαθήστε να απασχολήσετε το μυαλό σας με κάτι άλλο περά από το φαγητό. Μήπως ήρθε η ώρα να ολοκληρώσετε εκείνο το διαδικτυακό σεμινάριο που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν είχατε το χρόνο να το κάνετε ή ακόμη να ξεθάψετε εκείνη τη χειροτεχνία που αφήσατε στη μέση ( πλέξιμο, ντεκουπάζ , πηλό , το πάζλ με τα 1500 κομμάτια). Κάτι με το οποίο θα περνάτε χρόνο ευχάριστα ώστε να αποφεύγετε τα βουλιμικά επεισόδια .
  • Για το τέλος αφήσαμε την φυσική δραστηριότητα. Δύσκολα μέσα στο σπίτι θα μου πείτε. Ωστόσο λύσεις υπάρχουν. Ήρθε η ώρα το στατικό εκείνο ποδήλατο που είχατε για κρεμάστρα να το ξεσκονίσετε και να κάνετε και κάνα δυο πεταλιές . Διαφορετικά μπορείτε να κατεβάσετε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής για το σπίτι.
    Όσο για αυτούς που έχουν την πολυτέλεια να ζουν σε χωριά ή μονοκατοικίες δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Ήρθε η ώρα για δουλειές στον κήπο και στην αυλή.

Ελπίζω όλοι να ξεπεράσουμε αυτή την κατάσταση όσο πιο ανώδυνα γίνεται.
Το καλοκαίρι είναι κοντά , ας σκεφτούμε όλοι θετικά. Φροντίστε να μην χάσετε τον εαυτό σας . Επικοινωνήστε.., μιλήστε..
Έχουμε την πολυτέλεια να διαθέτουμε όλα τα μέσα για να το κάνουμε πράξη .

Καλή δύναμη σε όλους .

Περισσότερες πληροφορίες στο site μου : https://mariaparisi.gr/

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 02 Απριλίου 2020 19:47

Προσθήκη σχολίου

logofootermedia