Το LinkedIn αριθμεί στην Ελλάδα πάνω από μισό εκατομμύριο χρήστες και σε όλο τον κόσμο οι χρήστες ξεπερνούν τα 300 εκατομμύρια. Είναι σαφές πως αποτελεί τον πιο επιτυχημένο ιστοτόπο επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης.
Ακριβώς όμως επειδή αποτελεί επιτυχημένο ιστόχωρο πρέπει ο καθένας να μπορεί να τον χειριστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μεγιστοποιήσει τς πιθανότητες του να βρει εργασία.
Στο συγκεκριμένο άρθρο θα σας δώσουμε κάποια βασικά στοιχεία τα οποία πρέπει να προσέξετε φτιάχνοντας το προφίλ σας. Προφανώς η δουλειά που έχετε να κάνετε είναι μεγάλη και πρέπει να γίνει με προσοχή, γιατί ουσιαστικά αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να παρουσιάσετε με ευδιάκριτο τρόπο τα προσόντα σας ώστε να ξεχωρίσετε.
- Φωτογραφία προφίλ
Πολύ σημαντικό στοιχείο γιατί αν δεν βάλετε πρώτα από όλα τόσο πιο δύσκολο κάνετε κάποιος να ασχοληθεί με το προφίλ σας. Επίσης προσοχή στο είδος της φωτογραφίας καθώς το LinkedIn δεν είναι Facebook, και με αυτό εννοούμε ότι πρέπει η φωτογραφία να είναι επαγγελματική και όχι μια φωτογραφία με τους φίλους σας. - Στοιχεία επικοινωνίας
Πρέπει να τα βάλετε όλα από το τηλέφωνο σας που είναι το πιο απλό μέχρι και skype, άλλωστε πολλές συνεντεύξεις γίνονται μέσω skype. - Τίτλος
Είναι μαζί με την φωτογραφία σας και το όνομα σας τα πρώτα που θα συναντήσει ψάχνοντας κάποιος για υποψήφιους εργαζόμενους και πρέπει να του κινήσετε το ενδιαφέρον. - Περίληψη
Συμπληρώστε εδώ ότι πιστεύετε ότι χρειάζεται κάποιος να ξέρει για σας και κάντε το αυτό με το όσο το δυνατόν πιο σύντομο τρόπο. Λίγες λέξεις και κομβικές. - Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο
Το προφίλ σας για να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο προσεγμένο καθώς και επαγγελματικό πρέπει να παρουσιάζετε αναλυτικά ότι έχετε κάνει. Τo εργασιακό σας παρελθόν αναλυτικά, τα σεμινάρια που έχετε παρακολουθήσει, αν έχετε δουλέψει σε ομάδες, στόχους που έχετε καταλάβει-επιτύχει, εθελοντισμός. - Συστάσεις από πρώην εργοδότες και καθηγητές.
Θα είναι προς όφελος σας να έχετε μέσα στο προφίλ σας τις συστάσεις από τους καθηγητές σας σε ένα μεταπτυχιακό για παράδειγμα, αλλά φυσικά και από τους εργοδότες με τους οποίους έχετε συναναστραφεί. - Κάντε το προφίλ σας γνωστό
Προσπαθήστε να συνδέεστε και να ασχολείστε με το προφίλ σας συχνά. Αυξήστε τις επαφές και συμμετέχετε σε γκρουπ. Προσοχή όμως αυτό πρέπει να το κάνετε κατά βάση με κόσμο που υπάρχει μια συνάφεια στο αντικείμενο σας.
spoudase.gr