Κατά 1% ενισχύθηκαν περαιτέρω οι πωλήσεις του ομίλου «Κορρές» το πρώτο εξάμηνο του 2017, αποτυπώνοντας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «τα θετικά αποτελέσματα των επιτυχημένων λανσαρισμάτων σε στρατηγικές κατηγορίες, όπως είναι τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας.
Υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης +32% κατέγραψε ο όμιλος στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης -Γερμανία, Νορβηγία, Αγγλία, Γαλλία. Στην Αμερική, τα βασικά κανάλια διανομής, όπως το δίκτυο SEPHORA, τα SEPHORA in JCPenney και το ηλεκτρονικό κατάστημα korresusa.com, παρουσίασαν σημαντική αύξηση πωλήσεων.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 30,1 εκατ. ευρώ, το πρώτο εξάμηνο του 2017, από 31 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016, αποτέλεσμα, κυρίως, της μεταβατικής περιόδου στο HSN στην αγορά της Αμερικής – στο τηλεοπτικό κανάλι HSN και στον Καναδά οι πωλήσεις κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα, λόγω αναδιάρθρωσης της παρουσίας της μάρκας και της μετάβασης του μοντέλου διανομής σε ανεξάρτητο διανομέα, αντίστοιχα».
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το πρώτο εξάμηνο του 2017, ανήλθαν στα 5,4 εκατ. ευρώ από 5,8 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2016, επηρεασμένα από τις αλλαγές στην Αμερική. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα 1,2 εκατ. ευρώ, την εν λόγω περίοδο του 2017, από 2,2 εκατ. ευρώ, το πρώτο εξάμηνο του 2016. Οι λειτουργικές ταμειακές ροές αυξήθηκαν στα 3,4 εκατ. ευρώ, το πρώτο εξάμηνο του 2017, από 3,2 εκατ. ευρώ, το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Ειδικότερα, όσον αφορά την ελληνική αγορά, η συμβολή των κατηγοριών περιποίησης προσώπου και αντηλιακής προστασίας ήταν σημαντική στην ανάπτυξη του ομίλου «Κορρές», το πρώτο εξάμηνο του 2017.
Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση:
«Στο πρόσωπο, στην υποκατηγορία της αντιγήρανσης, η πιο μεγάλη και κερδοφόρα κατηγορία του φαρμακείου, ο όμιλος “Κορρές” κατέγραψε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Πρωταγωνιστές στη συγκεκριμένη αύξηση υπήρξαν οι πρωτοποριακές συλλογές Μαύρη Πεύκη και Καστανιά Αρκαδική, οι οποίες ενισχύθηκαν με νέα καινοτόμα προϊόντα, καθώς και το premium προϊόν Χρυσός Κρόκος. Τα παραπάνω υποστηρίχθηκαν με ολοκληρωμένο εντατικό πλάνο επικοινωνίας (τηλεοπτική & έντυπη προβολή, προωθητικές ενέργειες, εκπαίδευση, digital επικοινωνία).
Στην αντηλιακή προστασία, σημαντική απόδοση είχε η επιτυχημένη σειρά νέας γενιάς αντηλιακών προσώπου Κόκκινο Σταφύλι, η οποία, σε συνέχεια μίας σταθερά ανοδικής πορείας τα τελευταία χρόνια, εμπλουτίστηκε το 2017 με την αντίστοιχη σειρά προηγμένης αντηλιακής προστασίας σώματος.
Σε διεθνές επίπεδο, Ευρώπη και Αμερική, ο όμιλος πέτυχε περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, μέσα από το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη δυναμική υποστήριξη των υφιστάμενων σημείων με προωθητικές ενέργειες, αλλά και το άνοιγμα νέων σημείων πώλησης.
Τέλος, στη Λατινική Αμερική, ο όμιλος “Κορρές” στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ΑVON, συνέχισε τη θετική πορεία διανομής των προϊόντων στην αγορά της Βραζιλίας, μέσω του δικτύου της AVON».
insider.gr