Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με το νέο επίσημο απολογισμό, ο αριθμός των νεκρών ανέρχεται σε 38, ενώ στα νοσοκομεία μεταφέρθηκαν 85 τραυματίες, από τους οι 53 παραμένουν για νοσηλεία.
Οι προσπάθειες απεγκλωβισμού επιβατών συνεχίζονται και διεξάγονται υπό ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης των δύο τρένων.
Οι προσπάθειες έρευνας των Πυροσβεστικών Δυνάμεων, έχουν επικεντρωθεί στα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας, που έχουν ανασηκωθεί, με τη βοήθεια γερανοφόρων οχημάτων.
Πώς συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα
Η αμαξοστοιχία IC 62 που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη συγκρούστηκε μετωπικά στο ύψος της περιοχής Ευαγγελισμού με εμπορευματική αμαξοστοιχία.
Την ώρα της σύγκρουσης στο τρένο επέβαιναν περίπου 350 επιβάτες. Από τη συγκρουση προκλήθηκε φωτιά, ενώ επικράτησε πανικός.
Την έρευνα για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έχει αναλάβει το Τμήμα της Τροχαίας της Λάρισας.
Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη για το περιστατικό, ενώ στο Αστυνομικό τμήμα Λάρισας δίνονται ήδη καταθέσεις, ώστε να διερευνηθούν τα αίτια της τραγωδίας.
«Άνθρωποι ούρλιαζαν, λύγισε 90 μοίρες το τρένο»
«Σπάγανε τζάμια και ούρλιαζαν άνθρωποι. Στο βαγόνι, πανικός. Ένα από τα παράθυρα είχε μπει όλο προς τα μέσα μαζί με τον τοίχο, σα να καταρρέει από το βάρος ενός σίδερου που ερχόταν από το δίπλα τρένο ή απ’ όπου συγκρουστήκαμε», περιγράφει νεαρός επιβάτης στον ΣΚΑΪ.
Εξήγησε ότι δεν είδε τίποτα κατά τη στιγμή της σύγκρουσης, απλώς άρχισε το τρένο να τραντάζεται όλο και περισσότερο.
«Πήγα μπροστά με τα πόδια κι είδα το χειρότερο σημείο της σύγκρουσης. Το τρένο είχε λυγίσει ολόκληρο 90 μοίρες, είχε πέσει στο γκρεμό και το μισό ήταν στον αέρα να κρέμεται και να φλέγεται ολόκληρο. Είχε πέντε τραυματίες μόνο στο σημείο που ήμουν εγώ», προσθέτει ο επιβάτης.