Ενημέρωση των πελατών της ΔΕΗ σχετικά με περιστατικά phishing

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με ‘αλίευση’ στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:

  • δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
  • δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.

Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass

 

  • ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • ΔΕΗ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διακοπές Χριστουγέννων: Πότε κλείνουν τα σχολεία

Στις 23 Δεκεμβρίου δύο ημέρες πριν την παραμονή των...

Επίδομα θέρμανσης: Μέχρι πότε υποβάλλεται η αίτηση στην πλατφόρμα

Περιθώριο μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου έχουν οι ενδιαφερόμενοι του...

Καιρός: Βουτιά του υδράργυρου, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια

Στη δίνη του πολικού αεροχείμμαρου σήμερα Σάββατο (23/11) η...

Στο Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027» ο Δήμος Πύλου – Νέστορος

Στο Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027» και στην προτεραιότητα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Δημόσιου Τομέα» εντάχθηκε ο Δήμος Πύλου – Νέστορος. Το πρόγραμμα είναι του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, ενώ το ποσό χρηματοδότησης είναι 590.000 ευρώ. Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος ύστερα από αίτημα που υπέβαλε με αρ. Πρωτ. 7225/02-06-2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ